fucking bitch(es)

Done

Så, nu är allt fixat.
Vad tycks? ;)
Jag tycker i alla fall att det blev skitsnyggt, tack Alexandra.

Nu sitter jag här efter en lååång söndag, tar den aldrig slut?!
I alla fall så vaknade jag upp hos Camilla idag vid 12.30 ungefär, tröttare än någonsin.
Vad gjorde vi igår egentligen?! Kan avslöja att vi i alla fall träffade Daniella & Eric.
Var folk utanför chili, och antagligen inne. Men vem betalar 70 kr för ingenting? Nejtack.

Börjar bli kallt nu också, väntar bara på att snön ska komma.
Har snöat 2 dagar, men bara lite så det har inte lagt sig. *suck*
Ska det vara kallt ska det vara snö med, annars är det onödigt.

Ska krypa ner under täcket & se på film, eller vänta på Paradise Hotel, tyvärr har jag med fastnat lite smått.


(fin bild jag gjort va?!)

xoxo Jonnie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0