fucking bitch(es)

Mitt ute i snökaoset..

Äntligen jullov, dock alldeles för kort - 2 veckor & 3 dagar... och vem fan börjar på en fredag?!
Följde med Camilla hem en stund, skönt istället för att bara åka hem & slappa hela dagen.

När jag skulle hem väntade jag i alla fall inne på stationen - det hade börjat snöa jättemycket.
När jag satt där inne kom en snubbe in & sa att tåget kanske inte kom, för alla lampor & sådant
vid spåren hade slocknat, även där de blinkar om tåget kommer..
Nåja, jag skulle inte åka buss så släppte det fort ;)
Senare så sa han att han inte visste om bussen skulle gå som vanligt heller.. oj nu drabbar det mig!
Jag satt & väntade, och tåget kom i alla fall..
Jag gick ut i kylan & väntade på bussen, den kom.. men den var försenad.

Ibland är det bara inte helt okej att åka buss, eller tåg.

xoxo Jonnie


Kommentarer
MyzaaN - Princess Pink

okejs:d låter trevligt :d har du gjort diag då ? :)) <3

2009-12-22 @ 20:56:01
URL: http://myzaans.blogg.se/
Jennifer

Sv: Haha ja eller hur :)

Allt bra idag?

2009-12-22 @ 20:57:39
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0