fucking bitch(es)

Skorna!



(Ja, jag vet att jag är lite sent ute, men fick ju inte igång bloggen förens idag!)

Alla vet att skor är en viktigt detalj, som kan dra ner hela outfiten eller höja den.
Skulle ni vilja använda dessa skor? Är de snygga? Tror ni att de är bekväma?

Jag skulle inte vilja använda dom ute bland folk, men skulle ändå vara kul att testa.
Jag kan inte påstå att jag tycker att de är snygga, men det är något som får mig att gilla dem.
Dock så tror jag inte att de är sköna, får någon hemsk känsla i mina fötter då jag ser dem.

Vilka är era favorit skor?
Själv är jag ett stort fan av tygskor, Converse!
Sen så är klackskor något som jag älskar att kolla på, de är vackra.

xoxo Jonnie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0