fucking bitch(es)

Väska By Jonnie, bilder!!!

Åh, lovade bilder.. men blev inte att lägga in dem igår.
Nu kommer i alla fall några bilder, bra eller dåliga.
Jag är inte så nöjd med väskan som jag kunde varit (för höga krav).
Dock så har jag bara hört positivt om den, & det som räknas?! ;)


(Bandet är gjort av något slags skinnliknande, och har spets över, vet
inte om spetsen gjorde det hela sämre eller bättre!)


(Här ser du leopard sidan, och även en bit av den rutiga sidan som du kan vända till)


(Jonnie style?!;) )


(fickan!)


(väska + band)



Så! Min första väska. Haha, var väldigt kul att sy den, kul att sy överhuvudtaget.
Vem vet, kanske börjar sy i framtiden, måste bara lära mig, testa mer så jag blir bra på det!

xoxo Jonnie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0