fucking bitch(es)

Bra musik, akta er mesar!

Ja, först köra jag på 2 bra exempel av lite "hårdare" musik. Känner hur de flesta kommer att avböja & tacka nej till denna musik. But I like. Det är något av det bäst med mig, jag gillar både hård musik, lugnare, ALLT.
Asking Alexandria - not the American average

Escape the Fate - This war is ours
& för er mjukisar.
I början när denna låten kom ut så ogillade jag den. Efter ett tag insåg jag att den var bra.
En "gammal goding"

Keri Hilson, Kanye West, Ne-yo - Knock you down

& för att tillägga! Blir så sjukt irriterad på blogg.se
Efter 12 minuter syns inte ens inlägget? Vad är det här?
Händer så på alla mina inlägg, så efter ett tag går jag in och uppdaterar, och då tar det ännu en stund och sedan syns det. Vet inte ens om det går att kommentera mina inlägg heller. BLÄ!


Kommentarer
Zax

Jo det går att kommentera!

2010-04-06 @ 13:53:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0