fucking bitch(es)

Det är inte Heidi Montag jag hatar..

Utan hennes idiot till pojkvän. Bara genom att se honom i The Hills gör mig förbannad.
Han verkar vara ett riktigt svin, får hoppas att han är någorlunda bättre i verkligheten, det kan ju faktiskt vara så att det är MTV som pushar honom till att vara sådan i programmet.
Så mycket Heidi har förlorat p.g.a honom, undrar om det faktiskt var det.
Sen är det galet hur hon har förändrats sedan de första avsnitten till nu.
Hon måste vara riktigt osäker & missnöjd med sig själv eftersom att hon genomgått så många operationer.
Jag hoppas dock att hon är lycklig nu efter dem, och att det var värt pengarna.
Förresten gillar ni hennes musik? Jag gillade i alla fall en låt med henne, men hon var ingenting speciellt alls.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0