fucking bitch(es)

My day!

Skola of cooourse. Sen så gick jag & Camilla och köpte mig en mascara, helt desperat efter en ny då mina andra var slut idag på morgonen. Sen så mötte vi Patricia! Sen gick vi till stationen & så träffade jag Linus.
Riktigt fint väder idag, så vi satt oss vid vattnet i 3 timmar & bara pratade, så jag gillar det bäst.
Dock frös jag, konstig som jag är. Så tog hans stora jacka (jag älskar att sno killars jackor, så gör det så ofta jag kan!) & så hade jag min egen över benen så var det löst.
Kom hem & åt det godaste jag vet - kyckling. Tog en dusch, gjorde klart SO arbetet om religionen Wicca.
Tror det blir jättebra, för er som inte vet vad det är, google it.
Nu tror jag allt att jag ska sova och INTE försova mig imorgon, hade endast 20 min på mig idag på morgonen, inte helt okej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0