fucking bitch(es)

Festivalande är min grej!

Även att saker inte blev alls som det skulle, så var emmabodafestivalen riktigt bra.  Såg många bra band, missade en hel dag, men det är sådant man får ta. Sova själv i tält, på en hård mark, sova med folk man inte tänkt sig, umgås med folk som inte var planerat men ändå ska ha ett stort tack som fanns där  när jag behövde dem. Ni är älskvärda & jag vill tacka alla som spenderade tid med mig. Ni är guldvärda. Jag tog inte alls mycket bilder, och inga bilder på några band.  Jag såg b.la; Johnossi, Hästpojken, Crystal Castles, Makthaverskan, Parken, Andreas Grega (som f.ö är min framtida man), Cut Copy, Kalle Baah & så många mer, det där är bara ett fåtal. 

Musik är nog också något av det bästa som hänt världen, jag vet inte vad jag hade gjort utan musik. Man kan verkligen få ut sina känslor genom att lyssna på musik, spela musik & skriva musik. Sjunga är också ett bra sätt. En till bra sak är att jag gillar all musik, måste vara sjukligt tråkigt att bara gilla en speciell sorts musik, eller? ;)

Jobbade idag igen, bara denna veckan + nästa kvar. Jag jobbar endast 4 timmar, men det räcker gott och väl, somnar alltid när jag kommer hem, det tar verkligen på krafterna kan jag säga! Jobba då i en mataffär för er som inte visste, så blir mycket bära > köra > packa upp > vika kartonger osv! Enformigt, men jag tjänar ju lite pengar i alla fall! Det är toppen. 

Umgicks en liten stund med  bästa Camilla idag också, long time no see, hon är bäst osv. På torsdag drar vi på rix fm & buhu min babe Ola Svensson ska inte uppträda, så ledsen! Men jahaja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0