fucking bitch(es)

En lista för att avrunda kvällen!

60 frågor 60 svar
1. Vad är ditt mellan-namn? Stina Elvira
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Är rätt nöjd med mitt eget. Lily kanske?
3. Är du i ett förhållande nu? Nej..
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Får man fråga varför det tog slut? CHA CHA BLOGGÄÄÄN!
6. Har du haft ett seriöst förhållande? Inte direkt.
7. Vem var du tillsammans med sist? Dennis!
8. Vem vet mest om dig? Antagligen ja, inte många som är nära. 
9. Vad gör du på fredagskvällar? Umgås med vänner, eller sitter här.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hip hip hora skulle man kunna tro!;)
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.
12. Har du någonsin varit full? Ja.
13. Har du testat droger? Nej..
14. Röker du? Nejdå:)
15. Snusar du? Såklart!
16. Saknar du någon just nu? Tyvärr, är för trött!
17. Hur mår du idag? Lyckligtjej_94
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Överdoserar så gott det går.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Sov!
20. Bästa minnet från sommaren? All tid i Oskarshamn, Jennifer, Emmabodafestivalen
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Polen

22. När var du där? I oktober tror jag?
23. Är du rasist? Klart jag är?!;) Not.
24. Har du helt svenskt ursprung? Nja, inte direkt. Långt bak i farfars släkt är de väl greker eller något. Fast kan väl mestadels räknas som ja, för ingen död/levande på långt håll är utländsk!
25. Om nej, vart kommer du ifrån? ...
26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? Brukar oftast falla för svenska killar, såja. Men de betyder inte att ni andra inte har en chans!
27. Ser du fram emot någonting just nu? Lördag&söndag maybe!
28. Sköter du skolan? Nej, inte direkt. Borde börja!
29. Vad hade du för betyg förra terminen? 2 mvg, 11 vg, 3 g
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg, alla rätt.
31. Vilket ämne var det? SO - geografi, med kartor. Annars var det väl engelskan/svenskan, 1 resp. 2 fel.

32. Har du fått ig på ett prov? Matte!
33. Har du spelat/spelar du i ett band?! - Nej!
34. Anser du dig vara intelligent? Inte alls, folk tror att jag är smartare än jag är.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Sommaren 2009.
36. Vilken va den värsta tiden då? 2008 kanske!
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Inte jättedåligt.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Aldrig i mitt liv.
39. Har du haft sömnproblem? Har lite svårt att somna!
40. Hur ofta gråter du? Inte ofta längre..
41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter, svär, förstör saker.
42. Vem vänder du dig till för att prata med när du mår dåligt? Helst ingen, men min dåvarande bästa vän.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej, inte för tillfället.
44. Vilken klass går du i nu? 9:an
45. Vilken skola? Madesjö
46. Har du varit otrogen någon gång? nää
47. Har någon varit otrogen mot dig? I dont know.
48. Är du stolt över dig själv? Finns inget att vara stolt över.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag bryr mig mycket om andra.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Ögon, hår, tänder.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja, tror jag väl.. Amanda i alla fall..
52. Cider eller öl? cider
53. Har du några talanger? Nej.
54. Vet du om någon är kär i dig? Inte kär än..
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Not really..
56. Vad står det i ditt senaste sms? Jo sådär jättesöt<3 puss sötnos<3
57. Hur lång är du? 155,5 cm
58. Hur mycket väger du? 234567890
59. Vilken storlek har du på kläderna? Helt olika, beror på!
60. Har du svarat ärligt? Ja.

xoxo Jonnie


Kommentarer
Anonym

Tjabba diabetesdamen! Hoppas du mår bra

2010-01-20 @ 01:31:28
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Malin

svar: ja, det passar din blogg =)

Själv har jag inget rosa, så jag valde en blå knapp, kanske byter till rosa, rosa passar också ^^

2010-01-20 @ 09:25:01
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
emmie viding

sv; i will. hon hälsar tillbaka! :D

vad ska du göra idag? :)

2010-01-20 @ 09:52:35
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Carolina [TÄVLING PÅGÅR OM ETT HANDSMYCKE]

Haha, drack du mycket igår? :P

2010-01-20 @ 11:11:12
URL: http://caroflina.blogg.se/
♥Gigi

då tycker jag vi tar & byter ögonbryn ;o ^^

2010-01-20 @ 12:52:23
URL: http://gigibuws.blogg.se/
Linn-Lay

Godmiddag, kikade in och ville brar önska dig en trevlig dag:)

2010-01-20 @ 13:47:59
URL: http://linnlay.blogg.se/
Else-Linn

Svar: Jag följer dig nu :) Så ja hoppas du följer mig också :)

2010-01-20 @ 14:29:18
URL: http://elselinn.blogg.se/
ERICAPERZZON

Där fick man veta lite nytt:P



/E

2010-01-20 @ 15:07:36
URL: http://ericaperzzon.se/
sanitaa

sv: nej faktiskt inte, är sjuk.

själv? <3

2010-01-20 @ 15:19:25
URL: http://ssanita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0