fucking bitch(es)

Love is a burning thing

Love is a burning thing.
And we are the secret that everyone talks about..

Så, vad har ni för plattång/plattänger?
Vad använder ni för skydd till håret?
Har ni något speciellt i håret för att det ska hålla sig platt/bli plattare lättare?

Jag har då en Ga.Ma cp3 laser ion (osvosv, något sådant i alla fall!)
Använder TONI&GUY i håret innan jag plattar det.
Har även i silikonspray ibland.

Har tjockt hår så är jättejobbigt att få platt.


Min otroligt vackra plattång;)

xoxo Jonnie


Kommentarer
ERICAPERZZON

Jag har GHDs rosa plattång:)



Svar: åh okej:)



ja visst var dom:P iaf för det priset:)



/E

2010-01-11 @ 22:33:41
URL: http://ericaperzzon.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0