fucking bitch(es)

Nya doftljus!

Köpte 3 små doft ljus idag.. 2 röda, vattenmelon + jordgubb, och 1 vit/creamfärgad som doftade vanilj.
Kan inte bara vara jag som vill köpa inredningar till mitt rum? Massa små ljus & tavlor och sådant vill jag
dekorera mitt rum med, så mysigt  & fint!

Ska se på mordkommissionen nu, en dansk polis-serie ju.
Om ni inte visste det älskar jag Danmark & hur de pratar, men fattar inget!


Ställde t.om in kameran på att ta kort på ljus, även då blir bilderna skitdåliga?
Tror att det blivit bättre med någon annan inställning. Jag tycker inte att min
kamera är så bra. 10 mp, och har sett kameror med mindre som är bättre!


xoxo Jonnie


Kommentarer
emmie viding

sv; usch då! :(( asså jag ahde skit fint hår innan jag började platta, färga, duscha håret varje dag osv. Ångrar som fan att jag gjorde de ;(. nu plattar jag aldrig håret längre, bara luggen isf. JAG SKA HA FINT HÅR IGEN! maha :D lycka till med ditt hår &färga det inte alltför mkt! (:



Vad skönt! jovars, det är på topp härva :D

2010-01-15 @ 22:37:57
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Malin

svar: jupp ;P

Men det är ju bra med lediga dagar från skolan, då får man mer tid med läxor så man är av med dom och mer tid för annat skoj :)

2010-01-15 @ 22:48:18
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0