fucking bitch(es)

Otrolig dag!

Alltså.. jag är jätteglad!
Var på Kungsmadsskolan i Växjö idag & kollade.
Direkt när jag klev in i skolan så kändes det, ja.. här ska jag gå! Kände mig väldigt bra där.
De hade också ett jättefint bibliotek, stort & allt (haha låter som världens geek nu!), men ja!

Så, Kungsmad blir nog 1.a valet, ska gå media också för er som undrar!
Skulle kunna börja där redan imorgon, så känns det nu.

Shoppade även en randig tröja från H&M!
Ska inte köpa mer randigt.. men så fort jag ser randiga tröjor måste jag köpa.
Ska lägga in bild senare.

Nu ska jag se paradise hotel brb!

xoxo Jonnie


Kommentarer
ERICAPERZZON

Vad skönt att du kände så:)



Svar: ja jag tror också det skulle vara snyggt:)

haha men det är ju bilder från i somras, nu ser jag ut som en fet gris;P haha:P men ska jobba på att bli lika till sommaren igen:P



/E

2010-01-19 @ 22:27:52
URL: http://ericaperzzon.se/
Else-Linn

Svar; Vad kul att du vill vara med :) Lycka till :)



Vill du följas via bloglovin förresten? :)

2010-01-19 @ 22:44:05
URL: http://elselinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0