fucking bitch(es)

Psycho katt...?

Okej, hur många katter är det som dreglar & kollar med mördar blick på dig?
Min katt igge (haha fint namn?!) smet in (hon är utekatt) & då tog jag upp henne & tänkte
; jag gosar lite med henne, har ju inte varit hemma på 2 dagar.
Jag såg direkt att det började rinna dregel ur hennes mun... & jag tänkte
; aha hon kanske är lite hungrig?! & fortsatt att klappa henne..
Då började hon gå runt och  verkligen gnida sig emot mig och lägga sig helt konstigt..
Hon dreglade ännu mer så att det droppade på mina kläder (mysigt!) & helt plötsligt
bet hon mig i handen..

Lite rädd för min katt nu, håller mig till kattungen framöver!;)

xoxo Jonnie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0