fucking bitch(es)

Sorgligaste sången..



Linn - En sång från hjärtat

Låten är ju verkligen jättesorgligt.. Minns när jag hörde den första gången för ett par
år sedan, eller kanske förra året? I alla fall. Den träffar en & jag började faktiskt gråta.

Många påstår att hennes röst inte är bra, & visst den brister på ett par ställen.. men inte
så konstigt när hon sjunger med gråt i hals, och en sådan känslosam sång.

För er som inte vet var det en vän/pojkvän till henne som dog (tog livet av sig?)  har inte
så stor koll.. men något åt det hållet.

Finns way bättre låtar, men varje gång jag lyssnar på den (vilket är ganska sällan) så vill
jag bara lyssna på den hela tiden.


xoxo Jonnie


Kommentarer
Ness

och min med :o

2010-01-12 @ 01:38:07
URL: http://sness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0