fucking bitch(es)

Saker som blir inställt, men också för med sig bra.

Ja, jag var ju en av alla dem som skulle till Hultsfredsfestivalen som blev inställd dess värre. Så då blev det inget Kent för min del, vilket är jäkligt synd, då jag längtar något otroligt efter det. Hur eller hur så åkte jag till Hultsfred i alla fall & umgicks med Fillefjong, vilket var väldigt trevligt också. Stannade där i 2 dagar och vi hann med en del. Bl.a så cyklade vi, hur töntigt det än låter så lyckades jag tvinga honom till att cykla istället för att gå. Efter min vistelse i Hultsfred bar det av till Oskarshamn. Min älskade Alma mötte upp mig där, gud vad jag saknat henne. Sedan åkte vi vidare till Figeholm och sov hos Jennifer, vi träffade även Olivia & Carina.
Lagom hemkommen igår efter 2 timmar och 50 minuter i buss var jag lagom slut. Blev till att färga håret. Så nu är det mörkt igen, lite sorgligt, men får duga! Så idag åkte jag med Camilla och shoppade, blev även bio för vår del. Eclipse, och tusan så bra den var. Älskade den verkligen. Jacob och Jasper är ju inte att leka med alltså!


Kommentarer
sara

sv: tack ;)



allt bra me dej?

2010-07-11 @ 12:01:46
URL: http://ssasas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0