fucking bitch(es)

Sockersuger - bojkottas!

Usch, nu är jag så där äckligt godissugen. Sjukt jobbigt. Tur är väl att jag sitter fast här ute i Örsjö, kan inte ta mig någonstans och då blir det ju inget godis. Jag som tyckt att det funkat så bra nu den senaste veckan att inte äta mycket, utan mindre och göra mer saker. Har även druckit mer vatten än vad jag någonsin gjort innan, denna hetta medför väl något bra då antar jag! ;)

Imorgon på morgonen så drar jag mig iväg till vita sand och stannar där några dagar, vet inte hur länge, men lär ju tröttna rätt så fort. Snart blir det dusch för min del, skall slänga iväg ett sms till Molly & se om hon är hemma! Bjuder även på en bild ifrån igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0