fucking bitch(es)

Svensk film hela dagen lååång!

Idag vill jag bara stanna hemma & se på film. Så tänkte se på bara svenska filmer när jag ändå håller på. Jag nöter verkligen filmer, kan dem mer eller mindre utan till. Just nu är det Linas kvällsbok, sen blir det väl hip hip hora, ciao bella, fucking åmål, tjenare kungen (<3), bröllops fotografen osv. Har lite olika att välja mellan! 

Är galet shopping sugen, måste bättra på garderoben och sådant innan jag börjar skolan. Men när jag har jobbat, då har jag runt 3000, det är lite iaf. Behöver dock mer! Men ja. Återkommer senare ikväll. Bion igår var toppen, jättebra, jättemysig osv. Älskar verkligen filmen, vill se den igen!


Kommentarer
Josefin

Jag älskar dom filmerna, men skulle vilja se linas kvällsbok! Jonna <3

2010-07-19 @ 14:17:46
URL: http://jossankrone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0