fucking bitch(es)

Tyda sina drömmar!

Jag måste införskaffa ett par böcker om just det - drömtydning. Jag brukar drömma en hel del, och är väldigt intresserad av att veta vad allt betyder, och ja, jag tror faktiskt på det. Som tur är så är man granne med Molly, som faktiskt äger 2 sådana böcker, så har man tur är hon hemma så man kan smita dit och kika!

I alla fall så skall jag åka till Vita Sand idag istället för på måndag. Camilla hänger också med, toppen! Skulle egentligen varit hemma och så skulle Fille kommit hem till mig, men gick inte att smsa honom igår, så blev inget med den saken, känner mig sjukt taskig. Men inte mycket jag kan göra åt, och ringa kommer inte på fråga, inte min grej där! 

Så nu framöver blir det solande, och bad såklart! Skall släppa mitt "jag kan inte bada för jag får lockigt hår". Skall sätta upp det så gått som det går och försöka att inte blöta det i alla fall. Undra om jag klarar det! Måste i alla fall fixa mig nu, för vi ska in till centrum snart mamma & jag & fixa någonting. Behöver även sandaler! Har ju inga, helt sick.
Internet i Vita Sand är superdrygt, så kan dessvärre inte blogga, skulle ta evigheters evigheter innan jag ens var inloggad på bloggen. Men ni får inte glömma att rösta på mig; http://adayofmylifee.blogg.se/2010/july/utkast-juli-13-2010.html#comment, vore snällt. Här kommer en bild på mig, och skall snart lägga in nya, och inte ur samma dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0