fucking bitch(es)

ang. melodifestivalen, eurovision

Jag tycker att detta är mer än skrattretande. Anna vann, hennes låt var bra, men inte i detta sammanhanget. Jag visste redan innan man fick höra de andra ländernas röster att det kommer att gå sjukt dåligt för henne, faktiskt. Nu funderar vi på att lägga ner melodifestivalen, eftersom att Anna gjorde att vi inte kommer att vara med, och detta har inte hänt på 42 år?

Liksom, det är erat egna fel. Detta året fick vi otroligt mycket hjälp, vi fick se att Anna inte var populär i de andra länderna, utan Salem hamnade långt upp & även min favorit OLA hamnade långt upp. Men nej, det ytterst osmart folket från Sverige röstar på Anna. Då får ni faktiskt skylla er själva & inte börja skylla på röstfusk.

På tal om röstfusk. När det var final i melodifestivalen i Sverige, så kunde många jag vet inte rösta på Ola. Som en  person t.ex. Hon smsröstade på ola som var nr. 6 & tillbaka i ett sms; Tack för att du har röstat på nr.9 Anna Bergendahl (om hon ens heter så?). Även jag ringde och röstade på Ola. Men mitt samtal gick inte fram, och många andra som försökte ringa - men det gick inte.

Alltså var det röstfusk i finalen i globen. Så ja. Det kan Anna gott ha. Och Sverige. Men tänk om det inte blivit röstfusk, då kanske Salem hade vunnit, eller Ola? Vem vet.. ingen som får veta heller.


Kommentarer
ERICAPERZZON

Ingen kommer få veta men jag visste redan då att det inte skulle gå bra för Anna:P Europa hade ju blivit kär i Eric Saade när han läste upp Sveriges poäng också, så han hade nog haft en bra chans precis Ola:P



/E

2010-06-06 @ 23:26:37
URL: http://ericaperzzon.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0