fucking bitch(es)

Already dark?!

Det är galet, när jag går till bussen på morgonen är det mörkt, och när jag kommer hem är det mörkt (undantag idag då jag kom hem tidigare). När klockan är runt 3 börjar det bli mörkt, lite väl tidigt kan tyckas! Så hoppas på att det snöar snart!

Inatt som jag enbart 2 timmar, kunde verkligen inte somna. Vet inte varför, men det är sådant som händer. Skolan var sjuuuukt onödigt, kom dit hade lite onödig samhäll som jag inte lär mig något på, idrotten var inställd, sedan hade vi matte, det var det mest nödvändiga. Slutade klockan 11 och kunde inte komma hem förrän vid 3. Ogillar att bo där det går dåligt med bussar. Längtar tills jag kan flytta till en större stad, kommer bli trevligt! 

Har sprängande huvudvärk, mindre nice. Dagens outfit bestod av blå jeans från gina, svart tubtopp från H&M i Danmark och en svart kofta! Inget speciellt, så blir ingen bild på det. Lägger in ett musiktips snart.




Kommentarer
camilla

ja eheheh ut på pojkvänsjakt! ;D

2010-11-22 @ 15:42:44
URL: http://camillaajohansson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0