fucking bitch(es)

Har märkt en tråkig sak!

Jag vet inte varför, men i internet explorer så syns inte min bakgrund, eller texten i rubrikerna? Det är även annan färg på länkar och sådant. INTE OKEJ. :( Men, hoppas att de flesta av er använder något annat. Jag själv gillar inte IE så jag kör med chrome, innan firefox. Det jag ville säga var; Min blogg är inte lika ful när man ser allt så som det ska vara. Är det någon som vet vad problemet kan ligga?

I alla fall, sitter hemma hos Mattias. Han är i skolan just nu, så jag får försöka att underhålla mig själv. Skall nu hoppa in i duschen, sen får jag fixa mig så jag ser någorlunda normal ut när han är hemma igen. Synd att de på högskolan, eller vad det nu är inte har lov.


(bara för att jag kan!)


Kommentarer
camilla

Du sprider den jävla älska kent sjukdomen :( inte kuul. ahahha

2010-11-01 @ 13:08:22
URL: http://camillaajohansson.devote.se
Daniel

Sexig han e!

2010-11-02 @ 08:20:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0