fucking bitch(es)

Are you satisfied?

Gud vad dåligt av mig, har nästan gått 1 månad sedan jag bloggade senast, ska försöka ändra på det. Men har ju börjar skolan nu & kommer hem sent alla dagar, så inte alltid jag kommer hinna kanske! Trivs sådär i skolan & klassen, men trivs väldigt bra med att det är mycket kreativt arbete, sådant jag behöver. Urk för okreativt arbete, då blir jag lätt trött. 

Har inget speciellt att skriva nu, men jag ska komma med lite musik & bilder senare. Ni kan kika in på min tumblr; www.photobaptism.tumblr.com


En gammal bild på mig och Camilla. Trivs jättebra i mitt mörka hår, men är samtidigt sugen på att ljusa upp håret med slingor eller något? Som ni kanske vet så älskar jag att färga håret, och hatar att ha samma färg under en lång tid, så yeh, vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0