fucking bitch(es)

Toppen helg!

Det blev en lite längre helg, ledig även på måndagen, sedan sovmorgon på tisdagen. Låter inte helt fel va?! I alla fall så mötte jag upp Mattias på stationen, kan försäkra er om att det var nervöst, som det brukar & ska vara första gången man träffar någon. Helgen gick alldeles för fort, men jag hade det kul, älskar att träffa nya människor! Vi var i Kalmar b.la och kollade lite kläder, ute och gick, pratade, film osv! Synd att jag bor på världens tråkigaste ställe där man inte kan hitta på så mycket. På söndagen innan han åkte hem så träffade vi Camilla i alla fall! Och jag skämde ut mig enormt på willys, herregud, går aldrig dit igen!

På söndagen sen färgade jag håret rött iaf, så har mörkrött nu typ, känns bra, Saknat att ha rött hår massvis. Sen på måndagen så åkte jag med Camilla till Kalmar och hon piercade medusa, så jäkla snyggt blev det. Älskar den piercingen!




Kommentarer
ERICAPERZZON

Roligt att träffa nytt folk!:) Haha vad gjorde du på willys?;P



/E

2010-09-29 @ 20:44:02
URL: http://ericaperzzon.se
ERICAPERZZON

Haha jag skämde ut mig på Ikea i fredags också och då kom jag att tänka på dig oh det känns ju skönt att man inte är ensam;P



Svar: Killen i kassan måste ju haft en rolig jobbdag iaf;P



/E

2010-10-03 @ 13:59:38
URL: http://ericaperzzon.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0