fucking bitch(es)

Le vent nous portera

Eftersom att Big Brother är programmet på alls läppar just nu, då tänkte jag att jag kan säga vad jag tycker om det!

Vid första anblick var min tanke "Gud, vilka tråkiga personer", "Fyfan vad gamla" och dylikt. Jag står fortfarande fast vid detta, många känns alldeles för gamla och "mogna".  Men vid närmre eftertanke så insåg jag att dessa också kommer att bidra till dramatik och allt där till! Får försöka ge dem en chans helt enkelt.

Det finns väl några jag gillar mer än de andra och dessa är: Niklas Frantassiev, Jessica Karlen, Sanna Redsäter, Rodney Da Silva och Martin Granetoft. Jag tycker att dessa är de roligaste, eller har något annat jag gillar. Både Rodney och Niklas är snygga! Men ännu har jag inte någon favorit.
De jag har fått minst tycke för är: Ebba Berglund, Tobias Holm, Annie Almen och Sara Jönsson. Dessa är de personer som jag finner tråkigast, och i Tobias fall, lite smått läskig. De som jag inte nämnt är sådana som är helt okej, men bara inte fastnat så speciellt.

Jag tycker även det är kul att Vanessa är med och är transvestit (?), sedan paret Ebba och Rickard! Dock hoppas jag nästan att de 3 blir avslöjade snart så att man får se allas reaktioner osv!
Och jag tycker att vi håller tummarna för att Gurkan kommer in i huset sen! Han är pure underhållning.
Så hoppas på mer drama, intriger osv i huset snart hihi. Juste... nästa år skall jag söka dit! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0