fucking bitch(es)

>> När jag inte orkar, orkar du för två?

Har ni någonsin mött en sådan person som ni aldrig kan få ut ur huvudet? Någon som känns helt rätt från första sekund? Även att personen har något som du i vanliga fall inte gillar, men med denna person är det helt okej? Någon som fortsätter att besöka dig i drömmarna. Drömmar så verkliga att det gör ont av att vakna och inse att det inte är sant?

> Det har jag. På midsommar. Det var helt oväntat. Ändå hade jag sagt innan, "här skall jag finna min drömkille". Och det tror jag att jag gjorde. En av dem i alla fall. Exakt vad jag vill ha på en punkt. Han var fin. Brunt hår, blå ögon, lång, snygga kläder, skäggstubb, intressant personlighet. Känns mest som att allt detta är en dröm. Var jag ens där? Hände detta överhuvudtaget? En hel kväll samt natt. Och nu är du spårlöst försvunnen.


Kommentarer
camillaa

åhåh känner igen den känslan så väl.

men jag har läst att du hittat honom på fb ;d

2011-07-21 @ 17:51:53
URL: http://camillaajohansson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0