fucking bitch(es)

Avec en fond le temps qui défile

Åh. Är så sugen på att tatuera mig. Vilket jag varit i fleraflera år. Men i alla fall! Har hört talas om att jag skall få ett visst presentkort  när jag fyller 18?! ;) Inte så att jag tackar nej i alla fall! Har en klockren idé på vad jag skall börja med. Är en på handleden. Som står för frihet och drömmar - vilka jag värdesätter väldigt högt. Dock får jag inte ihop det bra i Photoshop. Kan ju bero på noll ansträngning och inte så bra brushes. Men tänkte något liknande detta;


Kommentarer
Jessica (idiot)

Skulle nog gjort en eller två fjädrar som hålls ihop av nån/några pärlor istället för en hel drömfångare assooooo.

2011-10-11 @ 00:28:57
URL: http://pissblogg.blogg.se/
Jessica (idiot)

men du kan ju göra drömfångaren nån annanstans?

Kommer bli plottrigt och se konstigt ut på handleden tror jag :/

2011-10-11 @ 14:31:03
URL: http://pissblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0