fucking bitch(es)

Och du & jag håller andan och håller händer i språnget

Jaha. Igår så spenderade jag tid med Alexander.. Alex.. Alle? Kärt barn har många namn.. Det var skittrevligt tycker jag. Först möttes vi upp i Kalmar över en fika. Han bjöd, riktig gentleman. Blev ju såklart favoriten: Negerboll. Dock får man ju inte säga så längre har jag hört, och jag är uppväxt med det så är svårt att vänja mig av med det. MEN I ALLA FALL, ta det som en komplimang. Det är det godaste som finns. Efter det gick vi ut i regnet. Och vi gick, gick och gick lite till. Och pratade en massa. Det är så jag gillar det. Dock var ju inte vädret på vår sida. Så efter några timmar i regn bestämde vi oss för att åka hem till mitt stökiga rum istället. Stackarn som fick uppleva det. Vi kikade i en massa gamla fotoalbum från när jag var liten!  Det var ungefär så, jag hade det supertrevligt!

Idag har jag varit ute på 2 promenader. Måste verkligen börja röra på mig. Har gått upp alldeles för mycket i vikt. Sedan blev det grillning och alkohol hos min kära granne Jon!  Första gången jag tyckte om grillat kött faktiskt. Var sådär äckligt gott. Förbjudet gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0