fucking bitch(es)

Det verkar så enkelt vännen..

Ja, alltså.. har verkligen inte hunnit blogga. Har egentligen inte haft någonting för mig. Men, jag och Henke har börjat snacka i telefon. Och vi pratar inte lite. Hela dagarna faktiskt. Direkt när jag vaknar. När han har lunch. När han har rast. När han är påväg hem. Sedan hela kvällen, minst 4½ timme! That's why.

Är skitvarmt. Försöker fixa mig och välja kläder. Känns som en omöjlighet. Skall till Växjö sen, hem till Henke. Kommer nog bli superkul att träffa honom och hans dotter! Hon är ju för söt. Hörde vad hon sa igår, att hon skulle springa och krama mig direkt när vi hämtar henne på dagis. Sedan fick inte han mysa med mig sa hon, för det skulle hon göra. Gud så charmig! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0