fucking bitch(es)

för det här är verkligen fel plats

Åh. Låg och grät som ett litet barn idag. Över något riktigt fjantigt. Jag hade inte köpt emmabodabiljett ännu då mamma inte velat hjälpa mig när jag bad henne. Kollade biljetternas status inatt innan jag la mig, vid 2 tiden. Då fanns de kvar. Sedan idag när jag vaknar är de slut, och jag hade tänkt beställa. En vän till mig sa att de inte skulle släppa flera biljetter. Och jag ville ju dit. Bor ju precis där liksom. 

Men ibland har man tur. Hon hade fel. Och de släppte nya biljetter. Aningen dyrare, men nu är det kirrat i alla fall. Skall ha ett stort camp med nära vänner, och random människor. Kommer bli så himla kul! Försöker även lura dit lite andra människor jag gärna träffar! Just ja, var ute i skogen och gick innan samtidigt som jag pratade i telefon med en fin människa. Då upptäckte jag att det fanns en massa blåbär. Kanske skall ut och plocka ett par nu och mumsa på i mjölk sen? JA DET KÖR VI PÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0