fucking bitch(es)

Men vi har glömt hur vi kom dit

Som vanligt har jag glidit ifrån bloggandet. Nu är jag dock himla sugen på att blogga. Skriva av mig. I massor. Jag vet bara inte var jag skall börja, eller hur jag skall säga saker. Jag har även blivit på läshumör, så läser böcker och bloggar igen.

Jag har sommarlov nu. Inget jobb. Inga pengar. Och alla andra jobbar, vilket resulterar i ytterst lite att göra. Jag blir uttråkad och frustrerad. Jag hade nog aldrig kunnat vara arbetslös i fleraflera månader. Jag måste ha saker att göra hela tiden. Något annat som slog mig är hur lätt det är att öppna sig för någon på internet, medan det är supersvårt i verkliga livet. Det måste bero på att den personen inte känner en och ens vänner, så man har inget att förlora på allt man berättar. Jag har mött massa fina människor via internet som jag inte kan träffa irl när jag vill, eller ens ofta. Men de är ändå kanon bäst på det sättet dem kan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0