fucking bitch(es)

Du log när du betalade för min tystnad..

Åh. Alltså... Blir ju helt knäppt när man skall kommentera. Men i alla fall, när ni kommer till den jobbiga sidan, vänta bara några sekunder så kan ni klicka er vidare och kommentera.

Mamma och jag har börjat gå ut långpromenader med hunden. Finns inget bättre. Lurar med mig mamma ut i skogen. Och då menar jag verkligen skog. Vi ränner över åkrar, kalhyggen, stenar, täta skogar. Och det är skitkul tycker jag. Hunden tycker det är minst lika kul. Vattenpölar, geggpölar och lera är det roligaste hon vet. Dock blir ju inte mamma lika glad när hon skall ner och gräva och skitar ner sig. Struntar nog tusan i skola imorgon så vi kan gå ut och gå igen. Känns mer givande!
(bild jag tagit!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0