fucking bitch(es)

It's a long way to the top, if you wanna rock 'n' roll!

Dålig uppdatering, det är något jag är bra på i alla fall. Säger jämt att jag skall skärpa mig, men jag gör det aldrig.
De senaste helgerna har det i alla fall blivit festligheter. Min kära vän Nicki som nu mera bor i skåne har varit uppe i Nybro. Så de 3 senaste helgerna har spenderats med henne samt alkohol. 

Förra helgen så hade hon 18 års fest. Var där ett tag, sedan drog jag och Camilla till Kalmar. Hon skulle hem och jag skulle till min vän Joacim. Han bjöd på tacos på lördagen, och vi kikade på en massa hem till midgård, skojar inte, det är bäst. Denna helgen blev det utgång på lördagen. Trillade in på 3 olika ställen. Sista var det enda värda, för där hittade jag min kompis Adam. Istället för att ta nattbussen hem fick jag låna en plats hos honom och sov som en prinsessa. Dock var det helt oplanerat, så smink och sådant hade jag inte med mig. Så var lagom fager när jag vaknade dagen efter. Skämdes på bussen hem. Riktigt skabbig! 

Jaha, vad har mer hänt? Har piercat D.A. Den vid ögat som ni ser på bilden nedan. Var nervös som varje gång jag piercar mig, men det gjorde ju inte ont alls. Vilket jag egentligen visste. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Men nu sitter den där den sitter. That's it.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0