fucking bitch(es)

Kom kärlek till dom som saknar någon om natten

Jaha, en vecka av "praktiken" avklarad. Känns skönt. En vecka kvar. Och jag är i skolan. Du är så jävla lyckad Jonna, så jävla lyckad. Går i alla fall bra med foldern till Rädda Barnen. Eller, helt okej. Svårt att få med allt och lyckas få en snygg struktur på det. Men det är ju sådant jag gillar att arbeta med.

Jag smet riktigt tidigt ifrån skolan idag. Vid halv 1 tiden. Var hemma vid 3, och gissa vad?! Jag somnade tills klockan halv 7. Det är otroligt hur mycket jag kan sova. Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova till kanske, klockan 11? Sedan somna igen. Jaja, nog om det.  Skulle blivit utgång idag, men så blev det inte. Skulle till The Rock och se Erikas pojkväns kompis band. Men alla band var inställda, så på något vänster blev det så att inte vi heller gick ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0