fucking bitch(es)

Till vilken nytta, spindlar?

Usch & fy. Spindlar är nog det mest äckliga som finns på denna jord. I alla fall så är det ju så himla varmt, även på nätterna, så fönstret måste hållas öppet. Givetvis så medför det risker. Vaknade vid halv 6 idag av att det regnade, samt mullrade lite. Somnade om och vaknade nyss, & jo, vad ser jag inte om inte en spindel. Lite lagom stor för att framkalla tårar, som tur är var jag för trött för att reagera så värst, så blev bara ett brutalt mördande. Så nu är det ännu mer regn påväg kan jag tala om. Känner mig hemsk som dödar spindlar _ALLTID_ men I can't stand them.
Hur eller hur så tänkte jag tipsa om några mysiga låtar. Skall platta mitt hår nu med, ser lagom fint ut när det är vågigt och nyvaket, ja ni kan ju föreställa er själva!



Så! Skulle lagt upp fler, och bättre låtar. Dock så sitter jag vid vår dator nere, och både datorn och Internet är segt här, suck. Längtar tills jag har det mobila till min söta laptop igen, såååå mycket bättre. Står inte ut med denna. Det enda bra är att man kan lyssna på väldigt hög musik ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0