fucking bitch(es)

Lite äldre bilder maybe?

Vem älskar inte att kolla på gamla bilder? De väcker oerhört mycket minnen & känslor. I mitt fall så saknar jag verkligen alltihopa! Livet lekte, somrarna var jättebäst, och sådant gillar vi. Här kommer lite bildexempel!


(allt började då när man var liten & gullig. Även på den tiden tycks jag ha gillat blommigt!)


(tiden då Erika & Jag umgicks ofta, färgade håret ännu oftare, och den gamla klassen, tusan så bra det var!)


(Gångerna på festivalerna ; rassle punkrock & Emmabodafestivalen! Älskar festivalkänslan)


(All tid jag spenderat med Camilla! Vi har känt varandra i 10 år nu, varit bästa vänner sedan 6an. Vi har haft många bråk, men vi har tagit oss igenom dem. Hon är min andra hälft, är glad att ha en vän som henne i mitt liv. Ännu roligare är att folk tror att vi är tvillingar, kanske beror på att vi alltid är vid varandra!)

Nu måste jag fixa det sista innan jag går till bussen, kommer flera minnen senare ikv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0