fucking bitch(es)

Vårpromenad i all dess ära!

Jättemysigt faktiskt. Mamma väckte mig omkring 09.30, såklart var morgonhumöret på botten. Jag menar, hade vaknat 2392 gånger under natten, så var ju tröttare än tröttast! Men hon ville ut på promenad, jättefint väder tydligen. Efter lite betänktetid tog jag mig i alla fall upp ur sängen. Kokade lite varmchoklad mjölk, hoppade i mina mjukisbyxor och fina vårjacka. OCH MAMMAS FÖRSTORA SKOR. Jag har inga bra gå-skor så. Ibland är det skönt att bo avskiljt, världens minsta by, massa skog. Naturen är så fin. Ville inte ens gå hem när vi väl börjat promenera. Men blev väl omkring en timme!  Längtar bara tills all snö är borta, den är nästan helt borta här. Då skall jag bara ut och lägga mig på de stora åkrarna och filosofera, samtidigt som solenstrålar värmer.  Åh!

(Denna fina bild lyckades jag knäppa för 2 somrar sedan. Det är en av
alla sjöar vi har här i Örsjö. Så fint är det. LÄNGTAR)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0