fucking bitch(es)

Du förlorade ditt krig du står ensam kvar Och ingen kommer till ditt försvar

Dryg dagjävel. Är varken på bra eller dåligt humör. Är inte trött, men kroppen är seg. Men skall ändå slita ut mig själv på en promenad nu. Åh har sådan ångest över hur stor jag blivit. Och jag VET, det är inte kul att höra på sådant gnäll, jag hatar det också. Särskilt från folk som faktiskt är smala och har väldigt fin form. Så får man höra 'men du är inte tjock' fast båda 2 vet att man är mycket större än personen som la just dessa ord. Nåja, nog om det. 

Somnade nog omkring halv 4, vaknade sedan vid 8. Men som tur är lyckades jag somna om och vakna vid 12 tiden sedan. 100 år sedan Titanic sjönk, vilket resulterade i att jag varit fast framför TV:n idag och kollat på massa dokumentärer. Visste ni förresten att jag älskar faktaprogram, historieprogram och ja dokumentärer i ren allmänhet? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0