fucking bitch(es)

Och det fanns inget att egentligen fly från, bara inget mer att ge

Jahaja. Igår mötte jag upp Fanny i Nybro. Sedan köpte vi kött och andra nödvändigheter för kvällen. Vi skulle grilla med några hemma hos Erika. Så det blev vin och annat gott. I mitt fall var vinet ytterst äckligt dock. Och jag är ju kungen av blandning (gör alltid skitäckliga blandningar för att jag kan). Så i alla fall blandade jag vin, vodka, cola och fruktsoda. Hade faktiskt varit gott om inte vinet hade smakat JUL på ett så ofantligt äckligt sätt.

Det var trevligt i alla fall. Inte träffat Erika sedan Siesta. Kul att träffa min klasskompis Elli med. Det var ännu längre sedan känns det som!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0