fucking bitch(es)

dom bara gör, biter ihop och håller käften

Vaknade idag runt 9 tiden efter gårdagens festligheter. Är det bara jag som har svårt att sova när jag druckit? Jag vaknade som sagt klockan 9, och det är ett under. Vaknar annars alltid vid 6-7! Och med tanke på att jag vaknat 07.46 varje dag sedan lovet började är det ännu konstigare! 

Nåväl, är ensam hemma idag. Både skönt och läskigt. Jag är ju mörkrädd och rädd för det mesta annat. Samtidigt så gillar jag att få lite andrum. Gå och plocka. Laga min mat på mina tider. Kunna dansa omkring. Sjunga. Kolla på vad jag vill (nej jag är inget fan av tv egentligen, så har inte en egen). Kollade på olika dokumentärer innan om jordens undergång 2012. Blev jätterädd faktiskt. Alla dessa naturkatastrofer som är på G. De behöver inte inträffa just 2012, men jag känner att de är i närheten i alla fall. Scaryyy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0