fucking bitch(es)

Och dom säger att stan blivit tyst och ful och öde, älskling

Sova känns ju lite smått onödigt. Tur att jag är ledig idag. TUR! Annars hade jag gått upp för 30 min sedan. Jag vaknade 02.40, och tiden har sprungit fram tills nu. Hade en bålgeting på mitt rum innan som pappa fick göra sig av med. Vilket även resulterade  i att han stängde mitt fönster. Så, mitt rum är ALLTID som en bastu, går inte att vara här inne. Därav vaknade jag.

I alla fall så har jag och Fanny börjat med vårat projektarbete, som även skall vara ett UF!  Nervöst och spännande. Kul att testa på något nytt. Vi skall sälja tygpåsar hade vi tänkt. SÅ vi skall börja med lite marknadsundersökningar. T.ex. pris,  vilka färger folk vill ha på dem, om dem vill ha motiv eller text, eller varför inte både och? Sedan så får vi skissar ideer, göra logotyp och införskaffa allt vi behöver för att producera den! Jag är ytterst taggad på detta! Så om någon faktiskt läser min blogg, så kan ni ju svara lite snabbt på ovanstående!
 


Kommentarer
Ida Gratte

Hihi, tack Jonna! :*
Jag har det kanon här!

2012-08-23 @ 19:19:33
URL: http://idagratte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0