fucking bitch(es)

Vi skulle ju visa varandra världen & inget fick nånsin komma mellan oss

Påsklov! Fan vad skönt, men tråkigt. Fast har ändå haft fullt upp tills idag. Min kära Jennifer var här torsdag till tisdag. Vi festade till det på fredagen, var i Kalmar på lördagen, på måndagen åt vi middag hos min farmor. Och ja, lite sådär. Mycket dötid ute i skogen tyvärr. Igår var jag hemma hos Daniel. Fick se 2 av mina favoritfilmer, Titanic samt Jurassic Park. Somnar ju alltid till filmer, men sov faktiskt bara en stund i Titanic. Himla stolt över mig själv.

I tisdags färgade jag håret rött i alla fall. Eller ja. Blev mörkrött. Och GIVETVIS, så syns det inte på bild. Så ni kommer inte se det. Idag är första lugna dagen för mig då. Har varit ute och gått med mamma på morgonen. Tog lite roliga bilder. Mamma ser tusen gånger bättre ut irl än på bild, vi funderar alltid varför hon inte ser ut som sig själv på bild. Men det är ju lite som jag, kolla dessa bilder.... sovit med smink och så iofs. Men ser inte ut som jag!

(här sitter Jennifer i Kalmar & är söt)


(Man måste TVINGA Flisan att ställa upp på kort)


(Ja inte är vi snygga nyvakna... ofixade. Ser inte ut som oss)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0