fucking bitch(es)

På lite håll liknar det dans

Jaha. Kan som vanligt inte bestämma mig vad jag skall ha på mig. Ingenting passar idag. Även en sådan dag gällande resten av utseendet, det går inte att räddas. Hur jag än bär mig åt tycker jag att jag ser ut som en jubelidiot. Nåväl, alla har vi sådana dagar. Right? 


I alla fall så är det RixFm idag. Och jag skall spendera tid med min finaste Camilla. Hennes pojkvän, Fanny och sedan så tror jag bestämt att Elli och Erika ville hänga på oss? Inte mig emot, då är alla favoriter samlade i princip! Kör nyktert idag, men Camilla hade planer för resten av stadsfesten. Den blir inte nykter så att säga hehe! Ha en bra dag allihop!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0