fucking bitch(es)

det finns magi i ditt motstånd

Åh! Igår följde jag med när Mimmi tatuerade sig. Hennes pojkvän var också med. När hon tatuerat sig så åkte vi nämligen till Ikea! Sådana affärer är ju helt fantastiska. Jag är fortfarande sjukt sugen på att bli inredningsarkitekt. Dock har jag väl lagt de drömmarna på hyllan. Men ja, längtar tills jag har mitt eget ställe där jag kan göra vad jag vill. 

Jag vill antingen ha det väldigt stilrent, eller väldigt bohemiskt. Mitt sovrum skall i alla fall vara väldigt mycket tyg, ljusslingor, ljus, kuddar osvosv. Gärna mörkt, med små färginslag och mycket mönster. Tänkte visa till "grunder" till vad jag kan tänka mig. Sedan skall det bara bli mer personligt. ÅH MYSPYS. Sitter här med en kopp varm chokladmjölk och lyssnar på världens bästa Kent och kollar på olika inredningsinspirationer! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0