fucking bitch(es)

Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, ska försöka bättra mig.
Har tagit kort på väskan, men inga jag känner att jag bör lägga upp.
Ser helt enkelt bättre ut i verkligheten än på bild.
Men bild kommer senare idag eller imorgon.

Vad gör ni denna fredag kväll?
Jag gör absolut ingenting, har duschat för ett tag sen ;)
Ska kolla på en film @ datorn, orkar inte koppla i dvd;n & välja film o.sv!

Ska i alla fall se på hip hip hora, den har man ju inte sett ungefär 120123 gånger?!
w/e,
Sebbe är galet gullig fortfarande, när ska jag sluta tycka det?
Alla tyckte ju att han var det på den tiden.. gör ni det fortfarande?

Ha en mysig fredags kväll.



xoxo Jonnie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0