fucking bitch(es)

Nu är mitt julfirande över!

Kom hem från farmor nyss, har fått alla mina julklappar nu.
Ska lägga in bilder sen, men kan berätta redan nu vad jag har fått.

* Ga.Ma plattång
* Plattångsmatta (haha, den känns modern, som svarta nitar på den!)
* Värmeskyddspray till håret
* 3450 kr
* Rakhyvel (asbra, gillar inte att lägga mina egna pengar på det!)
* Olika bodylotions, typ 3 olika
* Olika duschcreamer
* Tandborstar
* Tandkräm
* Böckerx2
* Almnacka (haha hur stavas det) Rosa & jättefin, nu ska jag skriva ner allt jag har att göra.
* Choklad
* Strumpor
* Hårinpackning
* Shampo
* Pengar till mobilen
* Telefon till rummet
* Soffa som snart ska in på mitt rum hoppas jag!
* Presentkort på H&M
* Spetstrosor x2

Är jättenöjd med denna jul, fick mer än väntat!
Tanken som räknas, och deras tankar var många.
Hoppas att alla har haft en lika bra jul som jag har haft!
Är möjligt att jag glömt något.

Bilder kommer sen.

xoxo Jonnie


Kommentarer
ERICAPERZZON

Åh vilka bra julklappar du fick:)



Svar: okej ja men det kan du ju göra:P fyller själv i april så ska önska mig lite då som jag inte fick nu;P



/E

2009-12-25 @ 17:45:59
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
fiiisa - just U and me

Hej haft en bra jul? ^^

fick du det du önskade dig? (:

2009-12-25 @ 18:07:38
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0