fucking bitch(es)

Ny bild på mig!

Brr, hur kallt får det vara?
Sitter inne på mitt rum och mina händer är som is.

Idag när jag & Linda skulle gå till bussen, då var det också så där extremt kallt ute - mina fingrar var helt blå..
Ska prova en snygg leopardklänning med paljetter över bysten nu, och se om den funkar tills imorgon.

Imorgon får jag betygen (nervös!) och jullov.
Jullovet är välkommet som fasen, behövs verkligen.


(fråga mig inte vad jag gör med munnen, och bilden är tagen i
badrummet, därav den konstiga färgen)

Vad tycks om rosa läppar?

xoxo Jonnie


Kommentarer
mli

söt brud är söt :)

2009-12-22 @ 00:14:38
URL: http://tohateaperfectstranger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0