fucking bitch(es)

Ännu lite påfyllning i garderoben.

Tog bättre bilder med min kamera. Men nu råkar jag också vara väldigt trött efter kalaset hos farmor & farfar, så har inte lust att lägga in dessa bilder. Istället så använde jag min finfina cam, så bildernas kvalité är ingenting att hurra över. Men jag har minimalt med tunikor & klänningar, så igår & idag har jag införskaffat 3 nya! Känns kanon & hoppas jag får chans att använda dem nu. Jag har aldrig varit ett fan av jeanstyg, på annat än jeansbyxor såklart. Men köpte mig faktiskt en jeansklänning. Även testat på en mönstrad tunika idag. Så ja, inget som jag brukar använda. Fyndade även 2 fina armband, behövs alltid, samt ett midjeskärp!


Kommentarer
ERICAPERZZON

Härliga inköp!:)



/E

2010-08-24 @ 20:40:17
URL: http://ericaperzzon.se
linnéa

hej jonna, jag undrar om du vet var jag kan hitta en baseballtröja? om du vet någon hemsida eller affär etc..



thanks,

linnéa

2010-09-03 @ 01:38:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0