fucking bitch(es)

Graviditet, musik & sådant.

För någon dag sedan läste jag att Lily Allen väntar barn. Blev väldigt glad för hennes skull, men samtidigt, jag älskar hennes musik & den lär hon lägga/har lagt på hyllan ett tag. Inte nog med att jag älskar hennes musik, hon är även en av de kvinnor i världen som jag gärna skulle byta utseende med. Ni måste hålla med, hon är sjukt söt? Hur eller hur så önskar jag henne all lycka i världen med sin man, sitt barn & sin musikkarriär. Sedan förstår jag inte all hets kring hennes vikt, hon är inte pinnsmal, men hon är då inte fet i alla fall! Fast i och för sig så är det ju kändisvärlden vi pratar om, men jag tycker det är synd ändå att det blir så höga krav på tjejernas kroppar!


(Gammal bild på mig. Men en dag skall jag se ut som henne!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0