fucking bitch(es)

Införskaffat some new stuff!

(Var tvungen att pröva denna sortens Polly. Den var helt OK! & detta kan vara bra till håret. Dock undrar jag varför jag tog hårspray? Använder det inte ens...........)


(Gillar denna ljusrosa färg, samt detaljerna. Tights behövs alltid! Tyvärr så fanns inte de kvar som jag ville ha, med spetsdetaljer på sidan. Hur kunde jag slarva bort mina förra?)



(Haha, faktiskt min första plånbok. Ganska dåligt då jag ändå har levt i över 16 år! Denna får väl duga i alla fall ett tag!)


Kommentarer
annaaaförfaeennN

LOL HEJ JAG ÄR RANDOM

men vars haru köpt linnet? :$

hihiipussssssss

2010-08-23 @ 14:22:14
URL: http://annaochtv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0