fucking bitch(es)

Mina 3 dagar i Växjö!

Kan starta med att jag har haft en kanon helg (& hoppas att ni haft lika roligt som jag!). Började med att åka dit vid 6 tiden på fredagen, och när jag väl var framme i Växjö så blev det att ta sig hem till Sergio. Möttes upp på stationen av Sergio & Robban & deras kompisar. Hemma hos Sergio blev det lite förfest med folk som; Robba & Sergio då, Calle, Mattias, Julius, Alle, David (?), Gustav, Lilly, Daniel m.fl! & senare runt 11-tiden drog vi ut på stan. För min del så blev det inte lång tid där, då jag hade bokat tåg hem vid halv 12. I alla fall så var det jättetrevligt innan dess.

Jag kom hem runt 01.00! Men på  lördagen åkte jag tillbaka till Växjö & då blev det förfest hemma hos Daniel istället & sedan ut på stan vid halv 12! Det blev lite struligt, för jag klantade till sig. Men det är sådant som händer tyvärr. Hur eller hur så åkte jag & Robban hem till Sergio vid 02.00 ungefär och jag slocknade mer eller mindre direkt.

Vaknade upp runt 11.00, trött som fasen! Men var bara upp & platta håret & sminka sig som gällde. Sedan kom Sergio ner, Robban var vaken också, så vi såg på TV. Senare kom Mattias & Alle också, sen drog vi och käkade. Eller ja, jag & Alle kollade väl mer eller mindre på när dem åt. Sedan vid 15.01 så tog Jag, Robban & Alle bussen till centrum för att vänta in mitt tåg & Robbans buss, & Alle vet jag inte vart han skulle ta vägen. Blev även ett möte med Mimmi & Elin, vilket var ytterst trevligt. Det är väl ungefär så min helg har sett ut. Kunde gått in mer på detaljer, men ja, det skippar vi. 

Tycker också att ni kan kolla in bandet Soulcreek. Calles syster sjunger i det, och vi såg dem igår, & ja. För att göra lite reklam så borde ni faktiskt kolla upp dem, duktiga alltså!
(Mattias, Sergio, Alle)





(Haha, har hört att Calle är lik Eric Saade? Mer irl iaf!)


Tog alla utom den första bilden från Mattias.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0